maandag 31 december 2018

Samenvatting van 2018








2018 is voorbij en die stond eigenlijk nog steeds in het teken van terugkeren van blessure.  Jawel Achilles blijft constant bij mij.  Ook m'n zwak been begint me meer last te geven, maar dit heeft me niet tegengehouden mooie tijden te lopen in 2018 en verschillende keren mocht ik zelfs op het podium staan met als eindresultaat derdes in het eind klassement van het Oostendsloopcriterium bij D4.

Voor de geïnteresseerden onder jullie heb ik dus 9 keer van de 11 op het podium mogen staan vier keer voor de derde plaats, vier keer voor de tweede plaats en zelfs één keer voor de eerste plaats 🤓
En dan nog, en daar heb ik me echt geamuseerd een eerste plaats op de 14 km op de kusttrailrun van Oostende.



OLC Kiwirun 2de plaats





Kusttrailrun 1ste plaats


De Ostend night run, amai voor mij is dat toch een moeilijken zo in de donker lopen.  maar al bij al heb ik het toch wel graag gedaan.




Ostend night run 14km






Ook heb ik de halve marathon van Gent gelopen, die toch niet zo'n vlug parcours was in een een tijd van 1:49 , geen PR maar toch wel tevreden.


Halve marathon Gent


En wat nu in 2019 ?  Awel het plan is verder werken met m'n topcoach Benny, een voorjaarsmarathon lopen.  En heel misschien ook eentje in het najaar.  De 20 km van Brussel en af en toe nog eens een straatloop.
En ik zou toch graag wat meer in de natuur gaan lopen, misschien eens mijn eerste echte trail ?

Maar voorop staat m'n gezondheid en dus blijf ik trouw wekelijks naar de Kiné gaan.  








Prettig einde jaar iedereen 🥂🍾

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie